Wsparcie techniczne

  • dostęp online do nowatorskiego programu typu CRM dedykowanego do kompleksowego prowadzenia multiagencji ułatwiającego obsługę ubezpieczeń, tworzenie i zarządzanie bazą klientów, komunikacji z centralą, rozliczeń finansowych, analiz sprzedażowych itp.
  • dostęp do systemów online i offline poszczególnych TU, umożliwiający sprzedaż polis w dowolnym miejscu i czasie
  • własną stronę WWW na serwerze firmowym zawierającą informacje o prowadzonej placówce
  • własną, imienną skrzynkę pocztową pomocną w kontaktach z klientami i pracownikami Insur Invest
  • pomoc przy promocji placówki w mediach społecznościowych

Pomoc w kwestiach formalnych

  • zgłaszanie Partnera do poszczególnych Towarzystw Ubezpieczeniowych i rejestrowanie w Komisji Nadzoru Finansowego
  • umawianie na szkolenia obowiązkowe i fakultatywne
  • pomoc w procesie rekrutacji i selekcji ewentualnych pracowników placówki/placówek

Korzyści finansowe

  • brak opłaty licencyjnej za korzystanie z marki Insur Invest
  • brak konieczności wykupywania osobnego obowiązkowego ubezpieczenia multiagencji
  • niskie koszty dostosowania placówki do standardów Insur Invest
  • pomoc księgowa w kwestiach rozliczeniowych
  • obniżenie kosztów wybranych szkoleń poprzez negocjacje z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi i firmami szkoleniowymi
  • bardzo korzystny pakiet ubezpieczeń na życie przygotowany specjalnie dla pracowników i Partnerów Insur Invest

Działania marketingowe

  • pomoc przy przystosowaniu lokalu do obsługi klientów z obszaru ubezpieczeń
  • wsparcie przy zewnętrznym oznakowaniu placówki (banery, kasetony, oklejanie szyb, potykacze itp.)
  • udostępnianie materiałów niezbędnych do promocji placówki na lokalnym rynku

Wsparcie szkoleniowe

  • cykl kompleksowych szkoleń produktowych niezbędnych do prowadzenia multiagencji
  • tzw. szkolenia „miękkie” rozwijające przede wszystkim umiejętności komunikacyjne i sprzedażow
rozpocznij współpracę

Zobacz także